Outelizador(a):Cyberlima785/Testes

Ourige: Biquipédia, la anciclopédia lhibre.

Esta ye ua páigina de testes de Cyberlima785, ua subpáigina de la percipal. Sirbe cumo un lhocal de testes i spácio de zambolbimiento desta feita, nun ye un artigo anciclopédico. Pa ua páigina de testes sue, crie ua eiqui.

Cumo eiditar: FAQTutorialPáigina percipalPáigina de testesCumo puodo dar ua upaCinco pedamiegos


Portal Miranda de l Douro



Portal Miranda do Douro
Portal Miranda do Douro
Bem-vindo(a) ao portal de Miranda do Douro!
Bienbenido(a) al portal de Miranda de l Douro!}}


Outelizador(a):Cyberlima785/Testes/box-header

Brasão de armas de Miranda do Douro.

Miranda do Douro (an mirandés: Miranda de l Douro) é uma cidade portuguesa, pertencente ao distrito de Bragança, na Região do Norte e sub-região do Alto Trás-os-Montes (Alto Trás ls Montes), Terra de Miranda (Tierra de Miranda), com 2 254 habitantes (2011).

É sede de um município com 487,18 km² de área e 7 482 habitantes (2011), subdividido em treze freguesias: Constantim e Cicouro (Custantin i Cicuiro), Duas Igrejas (Dues Eigreijas), Genísio (Zenízio), Ifanes e Paradela (Anfainç i Paradela), Malhadas, Miranda do Douro (Miranda de l Douro), Palaçoulo (Palaçuolo), Picote (Picuote), Póvoa (Pruoba), São Martinho de Angueira (San Martino de Angueira), Sendim e Atenor (Sendin i Atanor), Silva e Águas Vivas (Silba i Augas Bibas) e Vila Chã de Braciosa (Bila Chana de Barciosa). O município é limitado a nordeste e sueste pela Espanha, a sudoeste pelo município de Mogadouro e a noroeste por Vimioso (Bumioso ou Bimioso).

Nesta região, além do português, fala-se a sua própria língua, o mirandês (mirandés).

Outelizador(a):Cyberlima785/Testes/box-footer

Outelizador(a):Cyberlima785/Testes/box-header Outelizador(a):Cyberlima785/Testes/temas Outelizador(a):Cyberlima785/Testes/box-footer

Outelizador(a):Cyberlima785/Testes/box-header Portal:Miranda de l Douro/Portales