Cumbersa outelizador(a):Bruno Leonard

O conteúdo da página não é suportado noutras línguas.
Ourige: Biquipédia, la anciclopédia lhibre.
For other languages, consider using Wikipedia:Babel
Oulá Bruno Leonard, bienbenido(a) a la Biquipédia,
La Biquipédia apareciu em 2001, i zde anton stablecírun-se bários percípios defenidos pula quemunidade. Por fabor, gasta algun tiempo a splorar ls tópicos a seguir antes de ampeçar a eiditar na Biquipédia.
Manual
Aprender a eiditar passo-a-passo nistante
Páigina de testes
Para fazer spriéncias sien stragar la Biquipédia
Ambaixada
Para poderes tirar dúbedas an outris lénguas
La Taberna
Adonde puodes tirar dúbedas cun outros biquipedistas
Lhibro de stilo
Defeniçones de formataçon normalmente ousadas
Dúbedas
L que todo mundo pregunta
Políticas de la Biquipédia
Regulamientos gerales a saber
Ajuda
Manual giral de la Biquipédia
Porgrama de Ansino.
Nel puodes tirar dúbedas i recebir dicas dun eiditor spriente anquanto te familiarizas cula Biquipédia
Esta ye la tue páigina de çcusson, neilha puodes recebir mensaiges d'outros biquipedistas. Para deixar ua mensaige a un biquipedista debes screbir na páigina de çcusson del, ó senó el nun será abisado. Na fin de la mensaige assina cun quatro simblos: ~~~~
  • Botos de bun trabalho na Biquipédia!
--Chabi 17h03min de 17 de Agosto de 2009 (UTC)

Criação de artigos[eiditar código-fuonte]

Caro Bruno, escrevo-te em português porque, sendo tu brasileiro, creio que compreenderás mais facilmente o que eu escrevo se o fizer em língua portuguesa e não em mirandês. Antes de mais, obrigado por colaborares na Biquipédia, i.e., a Wikipédia em língua mirandesa.

Vejo que tens escrito diversos artigos, todos relacionados com o Brasil, a partir da Wikipédia de língua portuguesa, usando o tradutor automático. Sempre que criares artigos por esse método, é conveniente que coloques o modelo {{TraduçonOuto}} no topo da página para que um falante nativo de mirandês possa, logo que possível, rever esses artigos, corrigindo os erros que uma tradução automática sempre tem.

Quando criares artigos, por favor, pensa no benefício que eles poderão ter para um leitor mirandês. Por exemplo, qual será a utilidade da pagina de desambiguação Lulla, se ainda não existe um artigo sobre o presidente do Brasil? Considerando que isto não é um dicionário, muito menos de calão ou gíria, fará sentido o artigo de desambiguação paneleiro e da categoria "Palabras que son defrentes an bersones de la léngua pertuesa"? Mas se esta enciclopédia é em mirandês, que sentido terá ter artigos sobre os diferentes significados das palavras em português? Os artigos sobre as televisões brasileiras -- designadamente o longuíssimo artigo do Sistema Brasileiro de Televisão ou do programa Disney Club -- parecem pouco mais do que inúteis nesta Biquipédia. Os únicos canais que um mirandês terá possibilidade de ver em Portugal será a Globo e a Record, via cabo.

Como sabes, a Biquipédia está ainda a dar os primeiros passos. Por isso, estarias prestando um muito melhor serviço a este projeto se te concentrasses na criação dos artigos essenciais que estão listados em Biquipédia:1000 artigos bitales. Mas se preferires escrever artigos sobre o Brasil, podes escrever um artigo sobre cada um dos estados brasileiros, sobre as principais cidades, sobre os grandes rios, as grandes personalidades históricas, os políticos contemporâneos de projeção internacional, etc. Mas, atenção, não te limites a traduzir automaticamente da wiki em português. Tenta adaptá-los a um leitor que não é brasileiro e que, por isso, pode ignorar aspectos que, para ti, são evidentes.

Espero que não leves a mal estes meus reparos e que continues empenhado em dar o teu contributo para o desenvolvimento da Biquipédia. Um abraço, Manuel de Sousa 20h39min de 28 de Febreiro de 2010 (UTC)

Se faz favor, cria artigos mais completos. Para depois serem revistos e terem algum "sumo". Acho adequado que um artigo tenha o tamanho que se vê num vulgar, mediano artigo da Wikipedia Portuguesa. Partilho da preocupação que te foi exposta anteriormente. Há assuntos mais pertinentes que alguns artigos que criaste. Por favor, tenta seguir essas guias. Õbrigado --Pisones 03h26min de 4 de Março de 2010 (UTC)

Conhecimento de língua mirandesa[eiditar código-fuonte]

Viva. Segundo o registo, contribuistes para esta wikipedia (mwl.wikipedia) em algum momento no passado. Na minha opinião, alguma das contribuições que analisei foi linguisticamente relevante. Ultimamente tenho andado a tentar perceber o estado linguístico de mwl.wikipedia. Seria um grande auxílio se pudésseis revelar alguma informação sobre o vosso conhecimento da língua mirandesa. Podeis contactar-me na minha página de discussão. Muito obrigado desde já. Saúde. Garsd (discussão) 21h19min de 9 de Febreiro de 2013 (UTC)